Twój zakres obowiązków:
- Organizowanie transportów drogowych (FTL, LTL), morskich i lotniczych oraz wysyłek kurierskich,
- Dobór przewoźników, negocjowanie stawek
- Koordynowanie procesów celnych,
- Codzienna współpraca z klientami
- Ścisła współpraca z magazynem wyrobów gotowych oraz działem księgowości- weryfikacja danych z tych działów, prowadzenie rejestrów, fakturowanie
Nasze wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie,
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Znajomość programów komputerowych z pakietu MS Office,
- Komunikatywność, odporność na stres, odpowiedzialność, rzetelność i terminowość wykonywanych zadań,
- Umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy własnej..
To oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Prywatne ubezpieczenie medyczne oraz pakiet socjalny;
- Grupowe ubezpieczenie na życie;
- Dofinansowanie szkoleń i kursów;
- Elastyczny czas pracy;
- Miłą atmosferę w pracy;
- Możliwość rozwoju zawodowego;
Benefity
Prosimy o zawarcie następującej klauzuli w dokumentach aplikacyjnych:
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie wszystkich danych osobowych zawartych w moim Curriculum Vitae w zakresie i w celach związanych z realizacją procesu rekrutacji BOHAMET S.A. z siedzibą w Cielu zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ” RODO”).
- Swoje dane osobowe podałem(-am) dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
- Wyrażam również zgodę na wykorzystanie danych zawartych w moim CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych przeprowadzanych przez wyżej wskazanego.