Twój zakres obowiązków:

  • Organizowanie transportów drogowych (FTL, LTL), morskich i lotniczych oraz wysyłek kurierskich,
  • Dobór przewoźników, negocjowanie stawek
  • Koordynowanie procesów celnych,
  • Codzienna współpraca z klientami
  • Ścisła współpraca z magazynem wyrobów gotowych oraz działem księgowości- weryfikacja danych z tych działów, prowadzenie rejestrów, fakturowanie

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość programów komputerowych z pakietu MS Office,
  • Komunikatywność, odporność na stres, odpowiedzialność, rzetelność i terminowość wykonywanych zadań,
  • Umiejętność pracy w zespole oraz doskonała organizacja pracy własnej..

To oferujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Prywatne ubezpieczenie medyczne oraz pakiet socjalny;
  • Grupowe ubezpieczenie na życie;
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów;
  • Elastyczny czas pracy;
  • Miłą atmosferę w pracy;
  • Możliwość rozwoju zawodowego;

Benefity

Prosimy o zawarcie następującej klauzuli w dokumentach aplikacyjnych:

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie wszystkich danych osobowych zawartych w moim Curriculum Vitae w zakresie i w celach związanych z realizacją procesu rekrutacji BOHAMET S.A. z siedzibą w Cielu zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ” RODO”).
  • Swoje dane osobowe podałem(-am) dobrowolnie i oświadczam, że są one zgodne z prawdą.
  • Wyrażam również zgodę na wykorzystanie danych zawartych w moim CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych przeprowadzanych przez wyżej wskazanego.
Aplikuj